söndag 8 maj 2011

Lektion

Efter två år var det äntligen dags!
Ridlektion för min favorittränare. Stela My förvandlades förvånasvärt snabbt till Dressyrproffset My och visade att vi har utvecklats trots bristen på lektioner och den nedgång i form som barnafödande och årets foderbrist resulterat i. Galoppen är bättre och vi kom längre än någonsin. Härligt!
Jag förstår inte vad min tränare gör, för bara vi kommer in på banan och hon finns där så går det bättre. Vi gör inget spektakultärt, inget särskilt och ändå är det precis rätt rörelser för att för dagen lossa Stela My och få henne allt bättre. Hur gör hon?

Tyvärr blev det inga bilder, men nästa gång hoppas jag...Jag slänger in en bild från en tidigare lektion, 2006 var det visst. Inte perfekt och vi har nu kommit längre... Det är alldeles för sällan jag hittar någon som vill fota med jag rider.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar