söndag 12 juni 2011

Amorösa eskapader

Jag sa till maken att jag hoppades på att få höra om Brunstiga My's amorösa eskapader på hingststationen; idag var det tänkt att bli betäckning... Maken svarade (inte helt otypiskt) att några amorösa eskapader var det väl inte frågan om; snarast porrfilm så välkorrigerat som allt är.

Nyss kom i alla fall rapport; Förälskade My hade skött sig alldeles utmärkt vid betäckningen och ägnar nu mesta delen av sin tid åt att tråna över staketet och att kissa. Tydligen i enorma mängder (vilket jag kan tänkta mig, mängden urin hon producerade varje dag den månad hon stod vägg i vägg med en hingst för tio år sedan var imponerande). Hon måste helt ha glömt att hon inte alls skulle vara en "lättfotad flicka", vilket var hennes inställning när jag lämnade henne för en vecka sedan. Jaga på andra hästar har hon inte alls tid med.

Så nu följer betäckning varannan dag tills hon slutar att brunsta och sedan är det bara att vänta tills det blir dags för ultraljud igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar