lördag 26 mars 2011

Lördagsgodis

Jag borde klippa mig. Jag borde gå till kiropraktorn och fixa till min stackars rygg. Jag borde klacka om ungefär fem par skor. Jag borde [lägg in valfritt som du tycker passar]. Studentekonomin begränsar alla borden ganska rejält, så jag traskar omkring i risigt hår, trasiga skor och med en värkande rygg.

Däremot har man ju alltid råd med en clinic i Natural Horsemanship med Rebecca Öst, så det var jag på idag (om än bara som fotfolk). Otroligt givande och roligt, men nu är jag så trött att jag bara vill däcka på soffan. En del kort blev ju naturligtvis tagna under dagen, så i brist på skrivork petar jag in ett på min goda vän Helena och hennes häst Lady. Man måste ju ha lite lördagsgodis, trots allt.


1 kommentar:

  1. Konstigt hur man alltid lyckas prioritera dessa hästsaker....

    SvaraRadera